سبحاني مطرح كرد:
عملكرد روابط عمومي فولاد مباركه به دور از شعارزدگي
گروه صنایع معدنی
>فولاد
- مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در سال ۹۳ به دور از هرگونه غفلت و شعارزدگی به وظیفه خود عمل کرد و موفقیتها و عملکرد سایر واحدهای سازمان را به نحو مطلوب به سمع و نظر عموم مردم رساند.
به گزارش ماين نيوز، بهرام سبحانی در جریان دیدار با کارکنان روابط عمومی و تبیین خط مشی این واحد در سال جدید در سخنانی با اشاره به موفقیتها و افتخاراتی که شرکت فولاد مبارکه در سال گذشته کسب کرد، افزود: سال ۹۳ به معنای واقعی سال رسیدن به اهداف چالشی بود که هرکدام برای خود تلاشهای بسیاری را به دنبال داشت.
در آغاز سال گذشته اهداف چالشی با ارزش و بسیار مهمی را برای شرکت ترسیم کردیم که گاهی دستیابی به آنها را غیرممکن یا بسیار سخت میدانستند اما مشاهده کردیم، هرگاه کار برای رضای خداوند و خدمت به جامعه و کشور باشد، خداوند هم کمک میکند.
به عنوان مثال برای دستیابی به اهداف تولید فولاد خام نیاز مبرمی به گندله داشتیم و با توجه به محدودیتهای داخلی ناچار به واردات گندله شدیم که این کار دقیقا مصادف شد با کاهش جهانی قیمت گندله که در نهایت قیمت گندله وارداتی را به قیمتهای داخلی نزدیک و از وارد آمدن هرگونه بار مالی اضافی به شرکت جلوگیری کرد که این همان تحقق وعده الهی است برای کمک به کسانی که خدمت و رضای خداوند را سرلوحه کار خود قرار میدهند.
وی از صادرات ۱.۵ میلیون تن انواع محصولات فولاد مبارکه به بازارهای جهانی از جمله بازارهای اروپایی و خاور دور، کسب تندیس زرین تعالی سازمانی و مفتخر شدن فولاد مبارکه به دریافت عنوان شرکت سرآمد کشور، برترین شرکت دانشی کشور، شرکت برتر بهرهوری، تندیس سیمین چهارستاره تعالی آموزش و... به عنوان مهمترین افتخارات بهدست آمده در سال ۹۳ نام برد و تصریح کرد: این از اهمیت بسیاری برخوردار است که روابط عمومی با اطلاعرسانی خوب خود در داخل و خارج از کشور شرایطی فراهم کرد تا سایر کشورها بدانند شرکت فولاد مبارکه حرفهای زیادی برای گفتن دارد.
مدیرعامل فولاد مبارکه ادامه داد: همچنانکه در حیطه اطلاعرسانی و تبلیغات، شعارزدگی میتواند برای سازمان مضر باشد، نباید فراموش کرد که کمگویی نیز میتواند بلای جان روابط عمومی و در نهایت سازمان باشد که خوشبختانه روابط عمومی شرکت در سال گذشته توانست با اطلاعرسانی دقیق و به موقع در همه بخشها موفق عمل کند.
سبحانی در همین رابطه به اهمیت عملکرد به موقع و موثر روابط عمومی در نمایشگاههای داخلی و بویژه نمایشگاههای خارج از کشور اذعان داشت: اینکه در نمایشگاههای خارجی استقبال بسیار خوب مدیران و نمایندگان شرکتهای معتبر اروپایی را از محصولات فولاد مبارکه مشاهده میکنیم موفقیت بسیار بزرگی است.
مشتریان اروپایی فولاد مبارکه علیرغم وجود محصولات ارزانقیمت در بازار، ترجیح میدهند، محصولات کیفی فولاد مبارکه را خریداری کنند که این آغاز راهی موفقیتآمیز اما بسیار حساس و رقابتی است.
وی در تبیین اهداف سال ۹۴ نیز تصریح کرد: باید در نظر داشته باشیم با همکاری و همدلی در همه امور و با در نظر گرفتن رضای خداوند و خدمت صادقانه به جامعه میتوانیم امسال را نیز با موفقیت آغاز و به پایان برسانیم.
محمد ناظمی هرندی، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان نیز در ادامه این نشست گزارشی از اقدامات و فعالیتهای گسترده این واحد در سال گذشته ارائه داد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب: 23352